PROJMAN 2

Monitoring aktuálních informací a webových zdrojů týkajících se "Projektového řízení". Weblog je součástí informačního portálu AKA-MONITOR, www.akamonitor.cz, spravovaného doc. A. Katolickým. Stránka obsahuje vlastní texty a zejména stručně komentované odkazy na pozoruhodné české a anglické zdroje v literatuře, v časopisech a na webu. Využijte možnosti nastavení RSS čtečky k automatickému sledování aktualizace obsahu weblogu.

26.6.06

Projektový management - recenze knihy

Na níže uvedené adrese najdete odkaz na moji původní recenzi nedávno vydané knihy Aleny Svozilové, kterou vydala GRADA pod názvem "Projektový management".
Kniha je moderní svým obsahem i způsobem podání. Zásady, které autorka deklaruje, sama ve své knize také viditelně uplatňuje. Není prostým souhrnem poznatků, představuje komplexní pohled respektující vnitřní i vnější vazby problematiky. Projevuje se to mimo jiné detailní analýzou vstupů a výstupů všech procesů. Autorka neignoruje, ale ani nepřeceňuje softwarové nástroje řízení, které mohou být významným faktorem pokud jsou v rukou lidí, kteří rozumí nejen jim, ale především věcné stránce procesu řízení ve specifických podmínkách.
Z obsahu knihy čiší život, praktická zkušenost, schopnost řešit problémy a ochota podělit se o pracně získané poznatky.
Kniha přichází na trh v pravou chvíli, kdy projekty žije velká část pracovníků firem i institucí. Jsem přesvědčen o tom, že se kniha Aleny Svozilové stane dobrým pomocníkem ve snaze o zkvalitnění a zproduktivnění všech aktivit spojených s řízením projektů ve všech jejich fázích.
Odkaz na recenzi hledejte na adrese: